19 Nisan 2009 Pazar

...

geçen yıl bu zamanlar...
taşınma hazırlığı içinde koşturup duruyorduk...
bugün de öyle bir gündü...

dün ofisi kiraya verdik...
1,5 yıldır boş duruyordu...
boş duruyordu ama,
içi tam olarak boşaltılmamıştı...
bugün boşaltmaya gittik...

garip bir ruh hali...
oraya kurarkenki heyecanlar,
içinde yaşanılanlar...
bir dolu şey düşündürdü bana...

hayat ne garip...
bitip bitip başlıyorsun yeniden...
unutulmuş notlar,kağıtlar...
kitaplar,kitaplar,kitaplar...
herşey elden geçti...

tontişte geldi...
bir dönem keyifle birlikte çalışmıştık bu ofiste...

hem duygulandık,
hem eğlendik...
bir ara gülmekten öleceğim sandım...
yorulduk,
toz içinde kaldık...

eve getirdiğim bir dolu kitap,
evrak yerleşmeyi bekliyor şimdi...
ama ben bulduklarımı didiklemek istiyorum...

hava öyle güzel ki...
ılık,güneşli...
tam bir ilkyaz günü...

bir yerlere gitmek istiyordum çok...
ama olmadı işte...
yine de buldum gidecek bir yer...
bu güzelim tatil gününde,
anılara doğru gittim ben.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder