30 Ocak 2012 Pazartesi

birev...


♥♥♥
fotoğraflar...buradan...
.
.

6 yorum:

  1. İstedgim sadece o yatak odası :)

    YanıtlaSil
  2. Şakayıkların hastayım..

    YanıtlaSil
  3. aslı,
    ben de duvar kağıdını çok sevdim...
    umarım daha iyileri senin olur:)
    sevgiler....
    *
    hülya,
    şakayık mı bu çiçekler?
    bu çiçeği biliyorum ama adını bilmiyordum...
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  4. O ne güzel verandadır öyle bayıldım.

    Beyazı severim lakin geniş alanda sırf beyaz çok sade olmuş sanki detaylarda belki bir yastıkta biraz uçuk pembe ya da farklı bir iki renkle daha mı iyi olurdu acaba..

    YanıtlaSil
  5. Ya ne zaman blogunu ziyaret etsem evimi baştan sona yenileyesim geliyor.

    YanıtlaSil
  6. Bu arada ben daha buradayım , ne zaman girmiştim hatırlamıyorum ama bir saati geçmiştir:)) belkide iki saat oldu:=) yapıştım ev resimlerine, gözlerim acıdı artık:))) bu ne nereden buluyorsun bu kadar güzel resimleri sakın bu evlerin hepsi benim deme düşer bayılırım:)))

    YanıtlaSil