11 Ekim 2013 Cuma

güzel bir sonbahar evi.........


5 yorum:

  1. Kütüphanesi, keyif köşesi, yeşilliği tam benlik... Bu benim olsun muuuu?

    YanıtlaSil
  2. harika ötesi.
    size söz eğer bir gün piyango bana çıkarsa hayalimdeki evi döşemek için sitenizi kullanacağım sonra da sizi kahveye çağıracağım:-)
    gerçi şimdi de gelebilirseniz çok memnun olurum ya..
    özlem

    YanıtlaSil
  3. Huzur kokuyor fotoğraflar.. Sakinlik var her bir fotoğrafta.. Böyle bir yerde yaşamayı artık daha fazla çok çok fazla istiyorum sanırım ki moralim bozulmasada biraz bozuluyor işte, şu an bulunmak istemediğim bir yerde olduğum için galiba.. Ya da fotoğrafların cezbedişi.. Çok güzel demek yetmiyor bazen bu fotoğraflara insan yaşamak isteyip, o fotoğrafların içinde yer almak isteyebiliyor..

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflara resmen imrenerek baktım. Böyle bir evim olsa hiç dışarı çıkma isteği içerisine girmez ve her anımı keyfe döndürürdüm sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoşuma gitti.Bu ev de benim olsun.Bununla birlikte sizin sayenizde kaç ev sahibi oldum unuttum valla.:))

    YanıtlaSil